Ważne dla zdrowia składniki

Published on by Sufrin

 

 

Tak jak każdy styl życia, Weganizm wymaga badań w celu zapewnienia, że dobrze się odżywiasz. Jeśli czujesz się trochę zmęczony, może czas wybrać składniki odżywcze. Czy czujesz się zmęczony i pozbawiony energii? Masz problemy z koncentracją? Czasem jest to wynik niskiego stężenia witamin.

Omega 3 jest ważnym kwasem tłuszczowym, którego często brakuje w diecie wegańskiej. To bardzo ważne dla siatkówki i funkcji mózgu. Niski poziom Omega-3 wiąże się z depresją. Większość osób jedzących mięso uzyska Omega 3 poprzez jedzenie ryb lub suplementów oleju rybnego. Weganie mogą otrzymać go przez glony, konopie, orzechy włoskie, masło orzechowe, len, soja, olej rzepakowy lub warzywne suplementy.

Deficyt Kwasu foliowego (B9) może być związany z depresją. Na szczęście, weganie łatwo podnieść poziom kwasu foliowego przez owoce, warzywa, rośliny strączkowe, orzechy i nasiona. Niektóre źródła kwasu foliowego to: szparagi, zielono liściaste, fasola, ziarna słonecznika, pomarańcze, truskawki, melony i mąka pełnoziarnista. Jeśli występują biegunka, utrata apetyt, utrata masy ciała, osłabienie, ból języka, bóle głowy, kołatania serca, drażliwość, zapomnienia lub zaburzenia zachowania, może być trochę więcej kwasu foliowego. I rzeczywiście, wszystkie witaminy z grupy B są ważne dla dobrego samopoczucia, tak coraz B uzupełnienie kompleksu nie jest złym pomysłem.

Magnez jest potrzebny do produkcji serotoniny. Stres może powodować uszczuplenie magnezu, co może prowadzić do uczucia depresji. Jest to kolejna łatwość dla wegan, aby wprowadzić go poprzez żywność. Dobre źródła to rośliny strączkowe, orzechy, całe ziarna zbóż i zielone warzywa.

Niedobór potasu może powodować wahania nastroju, obniżenie ciśnienia krwi, zmęczenie, osłabienie mięśni, bóle mięśni i zaburzeń rytmu serca. Dobre źródła to:

* otręby zbożowe
* śliwki
* sok pomidorowy
* gorzka czekolada
* nasiona słonecznika
* morele
* banany
* kantalupa
* melon miodowy
* suszone figi
* mango
* papaya
* winogrona
* surowe tofu firmy
* ciecierzyca
* fasola
* soczewica
* Avocado
* Szpinak
* ziemniaki
* słodkie ziemniaki
* dynia
* kiełki pszenicy
* migdały
Na tej liście każdy znajdzie coś dla siebie.

Niedobór witaminy D może spowodować osłabienie mięśni i kości i ból, chroniczne zmęczenie, depresja oraz szeroki wachlarz innych dolegliwości. To jest jak otwarcie puszki Pandory z problemami zdrowotnymi. 10 minut słońca każdego dnia. Światło słoneczne jest najlepszym lekiem. A gdy jesteś na zewnątrz, możesz rozkoszować się promieniami słońca, chodzić na spacery, jazdę na rowerze, jogging, i tak dalej.

Niedobór żelaza może czuć się ociężały, słaby, i depresji. Może również modyfikować funkcje umysłowe. Zielonolistne i pełnoziarniste są lekarstwem. Jedzcie!

Niedobór jodu może powodować zmęczenie, depresję, przyrost masy ciała, drażliwość, nietolerancję na zimno, i zmniejszenie koncentracji. Ważne jest, aby uzyskać 100-300mg dziennie. Kupuj sól jodowaną lub morską sól jodowaną. 1/4 łyżeczki to wszystko, czego potrzebujesz na dzień. Pieczone ziemniaki, chleb, glony, fasolka, warzywa morskie i truskawki zawierają także jod.

Published on WARTOŚCI ODŻYWCZE

Comment on this post